Microsoft mette cinque fonti novi in ​​un deathmatch per guvernà l'Office

A squadra premiata di ghjurnalisti, disegnatori è videografi conta a storia di a marca attraversu a lente unica di Fast Company
U numeru di persone chì utilizanu Microsoft Office in u mondu hè stupente, purtendu $ 143 miliardi in entrate per Microsoft ogni annu.A maiò parte di l'utilizatori ùn anu mai cliccà u menù di fonti per cambià u stilu à una di più di 700 opzioni.Dunque, questu significa chì una grande parte di a pupulazione passa u tempu nantu à Calibri, chì hè u font predeterminatu per Office dapoi u 2007.
Oghje, Microsoft avanza.A cumpagnia hà cumandatu cinque fonti novi da cinque diversi disegnatori di fonti per rimpiazzà Calibri.Avà ponu esse usatu in Office.À a fine di u 2022, Microsoft selezziunà unu di elli cum'è a nova opzione predeterminata.
Calibri [Image: Microsoft] "Pudemu pruvà, lasciate chì a ghjente li fighja, l'utiliza, è ci dà feedback nantu à a strada", hà dettu Si Daniels, capu di prughjettu di Microsoft Office Design."Ùn pensemu micca chì Calibri hà una data di scadenza, ma ùn ci hè micca un font chì pò esse usatu per sempre".
Quandu Calibri hà fattu u so debut 14 anni fà, a nostra schermu curria à una risoluzione più bassa.Questu hè u tempu prima di Retina Displays è 4K Netflix streaming.Questu significa chì rende e lettere minuscule chjaramente visibili nantu à u screnu hè difficiule.
Microsoft hà risolviu stu prublema per un bellu pezzu, è hà sviluppatu un sistema chjamatu ClearType per aiutà à risolve.ClearType hà debuttatu in u 1998, è dopu à anni di migliurà, hà ottenutu 24 patenti.
ClearType hè un software altamente prufessiunali cuncepitu per rende i fonti più chjaru utilizendu solu u software (perchè ùn ci hè ancu una schermu di risoluzione più alta).Per questu scopu, hà implementatu diverse tecniche, cum'è l'aghjustà l'elementi rossi, verdi è blu individuali in ogni pixel per rende e lettere più chjarificate, è applicà una funzione anti-aliasing speciale (sta tecnica pò allissà a sbarazzina in grafica di computer) .u bordu di).In fondu, ClearType permette di mudificà a fonte per fà vede più chjara di ciò chì hè in realtà.
Calibri [Image: Microsoft] In questu sensu, ClearType hè più cà solu una tecnica visuale pulita.Hà avutu un impattu sustanziale nantu à l'utilizatori, aumentendu a velocità di lettura di e persone da 5% in a ricerca di Microsoft.
Calibri hè un font speciale incaricatu da Microsoft per prufittà pienamente di e funzioni di ClearType, chì significa chì i so glifi sò custruiti da zero è ponu esse utilizati cù u sistema.Calibri hè un font sans serif, chì significa chì hè un font mudernu, cum'è Helvetica, senza ganci è bordi à a fine di a lettera.Sans serifs sò generalmente cunsiderate indipindenti di u cuntenutu, cum'è u pane di meraviglie visuale chì u vostru cervellu pò scurdà, si cuncentra solu nantu à l'infurmazioni in u testu.Per l'Uffiziu (cù parechji casi d'usu differenti), Wonder Bread hè esattamente ciò chì Microsoft vole.
Calibri hè un bonu font.Ùn parlu micca di esse un criticu di stampa, ma un osservatore ughjettivu: Calibri hà fattu l'azzione più pesante nantu à tutti i fonti in a storia umana, è di sicuru ùn aghju intesu à nimu lagnà.Quandu aghju paura di apre l'Excel, ùn hè micca per via di u font predeterminatu.Questu hè perchè hè a stagione fiscale.
Daniels hà dettu: "A risoluzione di u screnu hè aumentata à un livellu innecessariu"."Per quessa, Calibri hè pensatu per a tecnulugia di rendering chì ùn hè più in usu.Da tandu, a tecnulugia di i fonti hà evolutu.
Un altru prublema hè chì, in vista di Microsoft, u gustu di Calibri per Microsoft ùn hè micca abbastanza neutrale.
"Sembra grande nantu à una piccula schermu", disse Daniels."Una volta chì l'avete ingrandatu, (vede) a fine di u carattere di carattere diventa arrotondatu, chì hè stranu".
Irnicamenti, Luc de Groot, u designer di Calibri, hà inizialmente suggeritu à Microsoft chì i so fonti ùn deve micca avè anguli arrotondati perchè crede chì ClearType ùn pudia micca rende i dettagli curvi finemente currettamente.Ma Microsoft hà dettu à de Groot di mantene, perchè ClearType hà sviluppatu appena una nova tecnulugia per rende bè.
In ogni casu, Daniels è a so squadra cumandanu cinque studi per pruduce cinque fonti sans serif, ognunu pensatu per rimpiazzà Calibri: Tenorite (scritta da Erin McLaughlin è Wei Huang), Bierstadt (scritta da Steve Matteson) ), Skeena (scritta da John). Hudson è Paul Hanslow), Seaford (Tobias Frere-Jones, Nina Stössinger è Fred Shallcrass) è Jun Yi (Aaron Bell) Salute.
À u primu sguardu, seraghju onestu: à a maiò parte di a ghjente, sti fonts pareanu listessi in gran parte.Sò tutti i fonti sans serif lisci, cum'è Calibri.
"Un saccu di clienti, ùn pensanu mancu à i fonti o ùn guardanu micca i caratteri.Solu quandu anu zoom in, vederanu cose diverse! "Daniels hà dettu."Veramente, circa, una volta chì l'utilizate, si sentenu naturali?Sò certi caratteri strani chì li bluccanu ?Questi numeri si sentenu curretti è leghjite?Pensu chì estendemu a gamma accettabile à u limitu.Ma facenu Ci sò similitudini ".
Se studiate i fonti più vicinu, truverete differenze.Tenorite, Bierstadt è Grandview in particulare sò i posti di nascita di u mudernu tradiziunale.Questu significa chì e lettere sò formi geomettichi relativamente strette, è u scopu hè di fà u più indistinguibile pussibule.I circles di Os è Qs sò listessi, è i ciculi in Rs è Ps sò listessi.L'obiettivu di sti fonti hè di custruisce nantu à un sistema di disignu perfettu è riproducibile.In questu rispettu, sò belli.
Per d 'altra banda, Skeena è Seaford anu più rolli.Skeena ghjoca u grossu di a linea per include l'asimetria in lettere cum'è X. Seaford hà rifiutatu in silenziu u modernismu più strettu, aghjunghjendu un taper à parechji glifi.Questu significa chì ogni lettera pare un pocu sfarente.U caratteru più stranu hè u k di Skeena, chì hà un ciclu R's up.
Comu Tobias Frere-Jones spiegò, u so scopu ùn hè micca di fà un font completamente anonimu.Credu chì a sfida principia cù l'impossibile."Avemu passatu assai tempu discutendu ciò chì u valore predeterminatu hè o pò esse, è in parechji ambienti per un longu periodu di tempu, l'Helvetica predeterminatu è altri sans serif o cose vicinu à u valore predeterminatu sò descritti da l'idea chì Helvetica hè neutru.Hè incolore ", disse Frere-Jones."Ùn cridemu micca chì ci hè una cosa cusì".
Ùn.Per Jones, ancu l'elegante font modernista hà u so propiu significatu.Dunque, per Seaford, Frere-Jones hà ammissu chì a so squadra "abbandunò u scopu di fà oggetti neutri o incolori".Invece, hà dettu ch'elli anu sceltu di fà qualcosa "cunfortu" è questu termini hè diventatu a basa di u prugettu..
Seaford [Image: Microsoft] Comfortable hè un font chì hè faciule da leghje è ùn pressa micca strettamente nantu à a pagina.Questu hà purtatu à a so squadra à creà lettere chì si sentenu diffirenti l'una di l'altru per fà più faciuli di leghje è di ricunnosce.Tradizionalmente, l'Helvetica hè un font populari, ma hè pensatu per grandi loghi, micca per testi più longu.Frere-Jones hà dettu chì Calibri hè megliu à una dimensione più chjuca è pò cumpressà parechje lettere in una pagina, ma per una lettura à longu andà, ùn hè mai una bona cosa.
Dunque, anu creatu Seaford per sentenu Calibri è micca troppu preoccupatu di a densità di lettere.In l'era digitale, e pagine di stampa sò raramente limitate.Dunque, Seaford stende ogni lettera per prestà più attenzione à u cunfortu di a lettura.
"Pensate micca cum'è un "predefinitu", ma più cum'è a ricunniscenza di un chef di i boni platti in questu menu", disse Frere-Jones."Mentre leghjemu sempre più nantu à u screnu, pensu chì u livellu di cunfortu diventerà più urgente".
Di sicuru, ancu s'è Frere-Jones m'hà datu una opportunità di vendita cunvincente, a maiò parte di l'utilizatori di l'Office ùn senteranu mai a logica daretu à ellu o altre fonti cuncurrenti.Puderanu simpricimenti selezziunà u font da u menù drop-down in l'applicazione Office (si deve esse scaricatu automaticamente in Office quandu leghje stu articulu).Microsoft raccoglie dati minimi nantu à l'usu di fonti.A cumpagnia sà quante volte l'utilizatori sceglienu fonti, ma ùn sapi micca cumu sò in realtà implementati in documenti è spreadsheets.Dunque, Microsoft richiederà l'opinioni di l'utilizatori in i media suciali è i sondaggi di l'opinione publica.
"Vulemu chì i clienti ci dannu feedback è ci facenu sapè ciò chì li piace", disse Daniels.Stu feedback ùn solu informarà Microsoft nantu à a so decisione finale nantu à u so prossimu font predeterminatu;a cumpagnia hè felice di fà aghjustamenti à questi novi fonti prima di a decisione finale per piacè u so publicu.Per tutti i sforzi di u prugettu, Microsoft ùn hè micca in fretta, per quessa ùn vulemu sente più prima di a fine di u 2022.
Daniels hà dettu: "Studiaremu l'aghjustà i numeri in modu chì funzionanu bè in Excel, è furnisce PowerPoint cù un font di visualizazione [grande]"."U font diventerà allora un font cumplettamente cottu è serà utilizatu cù Calibri Per un pocu tempu, cusì simu cumpletamente cunfidenti prima di vultà u font predefinitu".
Tuttavia, ùn importa ciò chì Microsoft sceglie in fine, a bona nutizia hè chì tutti i fonti novi resteranu sempre in Office cù Office Calibri.Quandu Microsoft sceglie un novu valore predeterminatu, a scelta ùn pò esse evitata.
Mark Wilson hè un scrittore senior per "Fast Company".Hà scrittu annantu à u disignu, a tecnulugia è a cultura per quasi 15 anni.U so travagliu hè apparsu in Gizmodo, Kotaku, PopMech, PopSci, Esquire, American Photo è Lucky Peach.


Tempu di post: Apr-29-2021